Regulamin ICTK

Regulamin ICTK określa zasady realizacji usług, wymagania techniczne oraz prawa i obowiązki osób korzystających z naszej platformy.

DEFINICJE

Dla ułatwienia poniżej znajdziesz kilka definicji, których będziemy używać w dalszej części Regulaminu.

Blogstrona internetowa pod adresem blog.ictk.pl prowadzona przez ICTK, na której ICTK publikuje treści o tematyce związanej ze zdrowiem psychicznym;
Cennikoznacza katalog określający koszt poszczególnych Sesji dostępnych dla Klientów na Platformie ICTK;
Dane osoboweoznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
Harmonogramkalendarz dyspozycyjności Specjalisty, zgodnie z którym możliwe jest dokonanie Rezerwacji Sesji;
Internetowe Centrum Terapii Krótkoterminowej
(„ICTK” lub „my”)
to formalnie ICTK Prosta Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (00-695), ul. Nowogrodzka 56A, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0001058111, REGON: 526412310, NIP: 7011164909, kapitał akcyjny 10.000,00 złotych. ICTK jest operatorem platformy internetowej pod adresem www.ictk.pl.

Za pośrednictwem Platformy ICTK udostępniamy możliwość skorzystania z Usług oraz dostępu do różnych wydarzeń online. Więcej informacji na temat wszystkich usług znajdziesz w regulaminie ICTK lub na stronie internetowej
www.ictk.pl.

Jeśli potrzebujesz się z nami skontaktować, napisz do nas na adres e-mail kontakt@ictk.pl lub zadzwoń.
Kodeks Cywilnyustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
Konsumentkażdy Użytkownik, który korzysta z Platformy ICTK w celach niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
Kontobezpłatna usługa świadczona przez ICTK, w ramach której Klient korzysta z Platformy ICTK za pomocą swojego indywidualnego profilu Klienta;
Kontrakt Terapeutycznyobejmuje zasady relacji Klienta z terapeutą i ma na celu ochronę interesów obu stron. Określa zasady pracy psychoterapeutycznej i stanowi oświadczenie woli Klienta dotyczące uczestnictwa w psychoterapii oraz wiedzy z czym ta decyzja się wiąże;
Klientosoba korzystająca z usług psychologicznych lub psychoterapeutycznych świadczonych przez Specjalistę za pośrednictwem Platformy ICTK;
Polityka prywatnościoznacza Politykę prywatności dostępną pod adresem www.ictk.pl/polityka-prywatnosci stanowiącą integralną część niniejszego Regulaminu;
Platforma Internetowego Centrum Terapii Krótkoterminowej („Platforma ICTK”)oznacza system internetowy dostępny pod adresem: www.ictk.pl, administrowany przez ICTK, w ramach którego można dokonywać Rezerwacji Sesji ze Specjalistą lub korzystać z innych usług określonych w Regulaminie. Aby otrzymać dostęp do Platformy ICTK konieczna jest Rejestracja Konta przez Klienta;
Regulaminoznacza niniejszy regulamin ICTK;
Rejestracjaproces umożliwiający założenie Konta w ICTK, którego obowiązkowym elementem jest akceptacja Regulaminu ICTK;
Rezerwacjadokonanie przez Użytkownika rezerwacji Sesji ze Specjalistą za pomocą Platformy ICTK;
Sesjaoznacza odpłatne spotkanie online Specjalisty z Klientem za pośrednictwem Platformy ICTK. Klient ma możliwość wyboru rodzaju Sesji – wszystkie rodzaje dostępnych Sesji są widoczne na stronie internetowej ICTK;
Siła Wyższaoznacza nadzwyczajne i niezależne od stron zdarzenie zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia lub skutecznego przeciwdziałania, obejmujące w szczególności zdarzenia takie jak: pożar, trzęsienie ziemi, powódź, epidemię, klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, wojnę, działania wojenne, ataki terrorystyczne, strajki;
Świadczenie usług drogą elektronicznąoznacza wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (to znaczy na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
Specjalistaoznacza osobę specjalizującą się w określonym rodzaju terapii zgodnie z opisem widocznym na stronie internetowej ICTK, która świadczy usługi psychologiczne lub psychoterapeutyczne dla Klientów za pośrednictwem Platformy ICTK.

Jako poradnia terapeutyczna online, ICTK oświadcza, że współpracujący z nami Specjaliści, świadczący usługi psychoterapii, posiadają dyplom mgr psychologii bądź równoważny oraz ukończony lub w trakcie trwania kurs certyfikacyjny z terapii krótkoterminowej skoncentrowanej na rozwiązaniach, ponadto dysponują odpowiednią wiedzą i umiejętnościami niezbędnymi do świadczenia usług psychologicznych i psychoterapeutycznych na najwyższym poziomie;
Treści cyfrowewszelkie webinary, szkolenia, e-booki czy inne materiały stanowiące treści cyfrowe dotyczące szeroko pojętego zdrowia psychicznego, które są dostępne na Platformie ICTK nieodpłatnie, chyba że inaczej wskazano na Platformie ICTK;
SubskrybentUżytkownik, który zawarł z ICTK Umowę o dostarczanie Newslettera;
Serwis ICTKoznacza stronę internetową ICTK dostępną pod adresem: www.ictk.pl;
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną
(„Umowa”)
oznacza umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie korzystania z Platformy ICTK zawieraną pomiędzy ICTK a Użytkownikiem;
Usługausługi świadczone przez ICTK drogą elektroniczną, a w szczególności udostępnianie funkcjonalności Platformy ICTK do korzystania z Usług psychologicznych i psychoterapeutycznych świadczonych przez Specjalistów oraz dostęp do Treści cyfrowych ICTK;
Usługa psychologiczna lub psychoterapeutycznausługa polegająca na świadczeniu pomocy psychologicznej lub psychoterapeutycznej na rzecz Klienta, realizowana każdorazowo przez Specjalistę za pośrednictwem Platformy ICTK;
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektronicznąustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
Użytkownikosoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Platformy ICTK i zawierająca z nami Umowę;
Voucherkod uprawniający do skorzystania z usług ICTK bezpłatnie lub za określoną opłatą.

1. KIM JESTEŚMY I CO ROBIMY

  1. Platforma ICTK jest internetową platformą, za pośrednictwem której Specjaliści świadczą usługi psychologiczne lub psychoterapeutyczne online dla Klientów.
  2. Regulamin określa warunki i zasady korzystania z Platformy ICTK, w tym w szczególności warunki Świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Platformy ICTK.
  3. Jeśli potrzebujesz się z nami skontaktować, napisz do nas na adres e-mail kontakt@ictk.pllub zadzwoń [·]. Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej na każde zadane pytanie.
  4. Regulamin Platformy ICTK określa:
    1. rodzaje i zakres Usług świadczonych przez Platformę ICTK;
    2. warunki Świadczenia usług drogą elektroniczną – w tym wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Usług;
    3. warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
    4. tryb postępowania reklamacyjnego;
    5. prawa i obowiązki Użytkowników;
    6. zasady odpowiedzialności ICTK i Specjalistów.
  5. W ramach korzystania z Platformy ICTK dochodzi do świadczenia Usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  6. Usługi są świadczone na zasadach określonych w Regulaminie oraz Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a naruszenie przez Użytkownika postanowień Regulaminu powodować będzie skutki wynikające bezpośrednio z treści Regulaminu, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  7. Użytkownicy są zobowiązani do zapoznania się z informacjami zawartymi w Regulaminie przed skorzystaniem z jakichkolwiek Usług ICTK.
  8. ICTK jako operator platformy internetowej nie udziela ani nie pośredniczy w  udzielaniu świadczeń zdrowotnych w rozumieniu Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej.
  9. Użytkownicy korzystają z Usług psychologicznych i psychoterapeutycznych na własne życzenie i odpowiadają za swoje decyzje i działania.
  10. Specjalista w trakcie Sesji z Klientem może zalecić  Klientowi skorzystanie z pomocy innego specjalisty (np. lekarza psychiatrii), a  Klient jest zobowiązany do uwzględnienia zaleceń Specjalisty w swoich dalszych działaniach.

2. PORADNIA TERAPEUTYCZNA

  1. ICTK umożliwia Użytkownikom skorzystanie z następujących Usług dostępnych na Platformie ICTK:
    1. wyszukiwarka Specjalisty;
    2. pomoc psychologiczna lub psychoterapeutyczna online podczas Sesji z wybranym Specjalistą;
    3. Konto;
    4. Newsletter;
    5. Blog;
    6. Treści cyfrowe.
  2. Usługi takie jak Konto, Newsletter, Blog i Treści cyfrowe dostarczane przez ICTK są bezpłatne, chyba że na Stronie ICTK wskazano inaczej.
  3. Usługa psychologiczna online jest płatna. Wysokość opłaty zależy od konkretnej Sesji wybranej przez  Klienta. Cennik poszczególnych Sesji jest dostępny na Stronie ICTK.
  4. W zależności od konkretnej Usługi będzie ona dla Ciebie dostępna po zarejestrowaniu Konta na Platformie ICTK, po dokonaniu płatności lub bez konieczności zakładania Konta, po skorzystaniu przez Ciebie z opcji jakie daje funkcjonalność Platformy ICTK.
  5. Usługi psychologiczne lub psychoterapeutyczne świadczone są podczas Sesji w formie dialogu online ze Specjalistą za pośrednictwem Platformy ICTK.
  6. Szczegółowy opis poszczególnych Usług znajdziesz na stronie Platformy ICTK. ICTK może wprowadzać kolejne usługi, co jednak nie będzie się wiązać ze zmianą Regulaminu, chyba że to będzie konieczne. Usługa kontaktu z opiekunem Usługi psychologicznej lub psychoterapeutycznej jest bezpłatna. Polega na konsultacji telefonicznej lub online i ma na celu analizę potrzeb Klienta w zakresie Usług psychologicznych lub psychoterapeutycznych.

3. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. W celu skorzystania z Usług dostępnych w ramach Platformy ICTK musisz posiadać:
    1. urządzenie mobilne lub sprzęt umożliwiający połączenie audiowizualne (głośnik, mikrofon, kamera);
    2. dostęp do sieci Internet umożliwiający nawiązywanie połączeń audio-wideo;
    3. przeglądarkę internetową (jedną z następujących): Firefox, Chrome, Safari, Microsoft Edge, zaktualizowaną do najnowszej wersji;
    4. aktywny adres e-mail.
  2. ICTK zastrzega, że adres e-mail jest powiązany z Kontem i stanowi konieczną formę identyfikacji Użytkownika wobec ICTK oraz będzie wykorzystywany do wszelkiej korespondencji pomiędzy ICTK a Użytkownikiem związanej ze świadczeniem Usług. Adres e-mail jest podawany bezpośrednio podczas Rejestracji Konta. Użytkownik zobowiązany jest do bieżącego monitorowania podanego adresu e-mail, a w przypadku jego zmiany do niezwłocznego zaktualizowania tej informacji w swoim Koncie.
  3. ICTK zobowiązuje się do stałego i nieprzerwanego świadczenia Usług i zastrzega sobie prawo do:
    1. wysyłania komunikatów technicznych, prawnych i transakcyjnych związanych z funkcjonowaniem Usług za pośrednictwem adresu e-mail i Konta na Platformie ICTK;
    2. odmowy świadczenia Usług w przypadku naruszenia postanowień Regulaminu przez Użytkownika;
    3. tymczasowego zaprzestania świadczenia Usług ze względu na czynności techniczne i konserwacyjne lub związane z modyfikacją Platformy ICTK;
    4. w oparciu o zmianę Regulaminu, dowolnej modyfikacji świadczonych Usług, w tym także metody funkcjonowania Platformy ICTK.
  4. Użytkownik może zarządzać swoim Kontem i ustawieniami prywatności, w tym podanymi Danymi osobowymi w dowolnym momencie z poziomu ustawień swojego Konta na Platformie ICTK.
  5. W sytuacji, gdy dojdzie do awarii lub zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z Usług lub Platformy ICTK, ICTK podejmie niezwłocznie wszelkie działania zmierzające do naprawienia takiej awarii lub zakłócenia.

4. KONTO

  1. Umowa o świadczenie Usług z Użytkownikiem niezalogowanym zostaje zawarta z chwilą Rejestracji Konta Użytkownika na Platformie ICTK. Dla uniknięcia wszelkich wątpliwości Umowa staje się skuteczna z chwilą doręczenia akceptacji Rejestracji Konta, którą ICTK prześle Użytkownikowi na adres e-mail podany podczas Rejestracji.
  2. Użytkownik z chwilą zawarcia Umowy zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu oraz podawania w ramach korzystania z funkcjonalności Platformy ICTK prawdziwych danych zgodnych ze stanem rzeczywistym.
  3. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieokreślony i jest regulowana niniejszym Regulaminem.
  4. ICTK zapewnia Użytkownikom dostęp do ich własnych Danych osobowych i umożliwia ich poprawienie i uzupełnienie.
  5. W przypadku pojawienia się uzasadnionych wątpliwości co do autentyczności wprowadzonych przez Użytkownika danych, ICTK zastrzega, iż może żądać przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających te dane.
  6. W ramach Platformy ICTK niedopuszczalne jest:
    1. posiadanie przez jednego Użytkownika więcej niż jednego Konta, z wyjątkiem sytuacji szczególnych, takich jak konto własne i konto na potrzeby usług dla osoby małoletniej;
    2. udostępnianie przez Użytkownika swojego Konta osobom trzecim, z wyjątkiem sytuacji szczególnych takich jak terapia par;
    3. korzystanie z Konta Użytkownika przez osoby trzecie, z wyjątkiem sytuacji szczególnych, takich jak terapia osoby małoletniej.
  7. Użytkownik może w dowolnym czasie rozwiązać Umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez usunięcie Konta z Platformy ICTK. W celu usunięcia konta należy wysłać żądanie na adres: kontakt@ictk.pl, podając w treści maila nazwę użytkownika (adres e-mail użyty podczas rejestracji) oraz imię i nazwisko.
  8. ICTK zastrzega sobie prawo do rozwiązania Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem natychmiastowym poprzez skasowanie Konta Użytkownika, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
    1. Użytkownik korzysta z Konta w sposób niezgodny z prawem, Regulaminem bądź godzi swym działaniem w wizerunek ICTK;
    2. braku akceptacji zmian Regulaminu przez Użytkownika.
  9. Rejestracja Konta odbywa się za pośrednictwem Platformy ICTK, gdzie należy podać podstawowe informacje, takie jak adres e-mail i hasło do Konta. Podczas rejestracji konieczne jest również zaakceptowanie Regulaminu. Rejestracja zostanie potwierdzona poprzez wysłanie wiadomości e-mail zawierającej link do aktywacji Konta na adres e-mail podany przez Użytkownika podczas Rejestracji.
  10. Aby założyć Konto i korzystać z Usług oraz zalogować się na Sesję, Użytkownik musi  mieć ukończone 18 lat i posiadać pełną zdolność do czynności prawnych. W przypadku Użytkownika, będącego osobą małoletnią lub ubezwłasnowolnioną, na założenie Konta i korzystanie z Usług za pośrednictwem Platformy ICTK wymagana jest zgoda przedstawiciela ustawowego tej osoby. Dokonując Rejestracji Użytkownik potwierdza, że zgoda jego przedstawiciela została wyrażona. ICTK zastrzega, iż może żądać przedstawienia stosownych dokumentów potwierdzających te dane niezwłocznie po Rejestracji, a Użytkownik jest zobowiązany je przedstawić ICTK lub Specjaliście nie później niż przed rozpoczęciem pierwszej Sesji ze Specjalistą.
  11. Jeśli Użytkownik zapomni hasło do Konta na Platformie ICTK może skorzystać z możliwości jego odzyskania za pośrednictwem Formularza „Zapomniałem Hasła”, a ICTK wyśle do Użytkownika wiadomość e-mail na adres e-mail przypisany do Konta zawierającą link, pod którym będzie istniała możliwość ustawienia nowego hasła do Konta.
  12. ICTK nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Użytkownika w wyniku podania fałszywych lub nieprawidłowych informacji podczas Rejestracji. ICTK nie weryfikuje prawdziwości podanych przez Użytkownika danych. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za używanie Konta, a w tym za hasło podane podczas Rejestracji. ICTK nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w przypadku ujawnienia, kradzieży lub innego niewłaściwego korzystania z danych do logowania do Platformy ICTK. W takim przypadku Użytkownik jest zobowiązany do zmiany hasła do logowania do Konta za pośrednictwem Platformy ICTK.

5. JAK ZAREZERWOWAĆ, PRZEŁOŻYĆ LUB ODWOŁAĆ SESJĘ ZE SPECJALISTĄ?

Rezerwacja Sesji

  1. Usługa psychologiczna lub psychoterapeutyczna to dialog pomiędzy Klientem a Specjalistą przeprowadzony podczas Sesji za pośrednictwem Platformy ICTK.
  2. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Usługi psychologiczne lub psychoterapeutyczne są świadczone przez Specjalistów.
  3. ICTK zastrzega, że informacje na temat Specjalistów widoczne na Stronie ICTK są wyłącznie informacyjne.
  4. Użytkownik za pomocą wyszukiwarki znajduje odpowiedniego dla siebie Specjalistę i rezerwuje Sesję zgodnie z Harmonogramem Specjalisty za pośrednictwem Platformy ICTK. Wybrany termin Sesji zostaje zarezerwowany i zablokowany w Harmonogramie, a wybrana Sesja pojawi się w Koncie Klienta.
  5. Wybrany termin Sesji jest zarezerwowany dla Klienta maksymalnie do 48 godzin przed terminem Sesji, chyba że Klient dokona w tym czasie opłaty za Sesję. W przypadku braku opłaty rezerwacja jest kasowana.
  6. Czas trwania Sesji zależy od jej rodzaju. Wszystkie dostępne rodzaje Sesji są każdorazowo opisane na Stronie ICTK.
  7. Sesje można rezerwować z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.
  8. Po dokonaniu Rezerwacji Użytkownik przechodzi do płatności za Sesję. Płatność za Sesję należy dokonać najpóźniej na 48 godzin przed terminem rozpoczęcia Sesji. W tym celu Użytkownik otrzyma przypomnienie o płatności w formie powiadomienia za pośrednictwem adresu e-mail lub sms na podany numer telefonu w Koncie Klienta. Szczegółowe zasady dokonywania płatności zostały opisane w punkcie 6 Regulaminu.
  9. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzyma potwierdzenie dokonania Rezerwacji na podany podczas Rejestracji adres e-mail. Aby odbyć Sesję ze Specjalistą Klient powinien zalogować się do Platformy ICTK. Link do Sesji online ze Specjalistą będzie dostępny w Koncie Klienta.
  10. Sesje są prowadzone przez Specjalistów współpracujących z ICTK. ICTK zastrzega, że w przypadku Usługi psychoterapeutycznej Klient rozpoczynając Sesję ze Specjalistą zobowiązuje się do zapoznania się z Kontraktem Terapeutycznym przedstawionym mu przez Specjalistę.
  11. W trakcie Sesji Klient i Specjalista mogą uzgodnić liczbę i terminy kolejnych Sesji. W takim przypadku Specjalista dokonuje Rezerwacji Sesji dla Klienta zgodnie ze swoim Harmonogramem.

Zmiana Rezerwacji

  1. Użytkownik ma prawo do bezpłatnej zmiany terminu Rezerwacji Sesji jednak nie później niż na 24 godziny przed terminem rozpoczęcia Sesji. Zmiana terminu Rezerwacji następuje za pośrednictwem Konta na Platformie ICTK.
  2. Zmiana terminu Rezerwacji w inny sposób niż wskazany w ust. 1 nie jest możliwa, a w takim przypadku zwrot płatności za Sesję nie przysługuje.
  3. W przypadku zmiany terminu Użytkownik otrzyma potwierdzenie o nowym terminie Rezerwacji na adres e-mail lub sms na numer telefonu przypisany do Konta.

Odwołanie Rezerwacji

  1. Użytkownik ma prawo do bezpłatnego odwołania Rezerwacji nie później niż na 24 godziny przed terminem rozpoczęcia Sesji. W takim przypadku płatność za dokonaną Sesję może zostać wykorzystana na kolejną Rezerwację na Platformie ICTK. Jeśli Użytkownik nie będzie chciał wykorzystać środków do dokonania kolejnej Rezerwacji, otrzyma zwrot za dokonaną płatność w taki sam sposób, w jaki dokonał płatności za Sesję.
  2. W przypadku przekroczenia terminu umożliwiającego bezpłatne odwołanie Rezerwacji, zwrot płatności za Sesję nie przysługuje.
  3. ICTK w szczególnych przypadkach może podjąć decyzję o zwrocie środków za odwołaną Rezerwację. Każdy taki przypadek będzie analizowany indywidualnie, a w tym celu Użytkownik powinien skontaktować się z ICTK na adres e-mail kontakt@ictk.pl.
  4. W przypadku gdy Użytkownik nie odwoła Rezerwacji i nie weźmie udziału w Sesji, płatność za Sesję lub Voucher wykorzystany do dokonania płatności w momencie jej Rezerwacji, przepada jako rekompensata za Rezerwację Sesji na rzecz Specjalisty i ICTK. 
  5. W sytuacji, jeśli Rezerwacja zostanie odwołana przez Specjalistę lub z winy ICTK, a nowy termin Rezerwacji nie zostanie ustalony z Użytkownikiem, Użytkownik otrzyma zwrot płatności w taki sam sposób, w jaki dokonał płatności za Rezerwację Sesji. W przypadku dokonania płatności Voucherem, Użytkownik będzie mógł go wykorzystać do dokonania kolejnej Rezerwacji o tej samej wartości.

6. PŁATNOŚCI

  1. Użytkownik ma możliwość dokonania wyboru spośród następujących form płatności za Usługi płatne:
    1. płatność przelewem elektronicznym za pośrednictwem PayU;
    2. płatność za pomocą karty płatniczej za pośrednictwem PayU;
    3. Blik;
    4. Voucherem ICTK.
  2. Płatności, o których mowa w ust. 1 powyżej lit. a i b są dokonywane przez Klienta za pośrednictwem serwisu PayU.pl, oferowanego przez PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4 000 000 zł, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444. Płatności elektroniczne realizowane są zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie płatności elektronicznych dostępnym na stronie internetowej pod adresem: www.payU.pl
  3. Użytkownik dokonuje płatności zgodnie z wybranym rodzajem Sesji i Cennikiem, który jest dostępny na Stronie ICTK. W przypadku innych Usług płatnych cena będzie każdorazowo wskazana na Stronie ICTK.
  4. Po dokonaniu płatności Użytkownik otrzyma potwierdzenie jej dokonania na adres e-mail podany podczas Rejestracji Konta. Potwierdzenie zostanie wysłane również w przypadku płatności Voucherem.
  5. ICTK zastrzega, że Cennik Sesji obowiązuje wszystkich Użytkowników. Ewentualne różnice w cenach mogą wynikać z tego, że inny podmiot lub pracodawca Użytkownika zawarł z ICTK umowę, w której zobowiązał się do pokrycia części ceny odpłatnej Usługi na rzecz Użytkownika. ICTK tym samym nie stosuje indywidualnego dostosowania cen Usług płatnych dla Użytkowników.
  6. ICTK zastrzega, że w przypadku stosowania zniżek czy rabatów dla określonych grup Użytkowników (np. studentów) ICTK jest uprawnione do weryfikacji stosownego dokumentu uprawniającego do otrzymania zniżki (np. legitymacji studenckiej).

7. PRAWA I OBOWIĄZKI

  1. Użytkownik jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo i zachowanie poufności swojego hasła do Konta. ICTK nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawniony dostęp do Konta, w sytuacji, gdy dostęp do niego został uzyskany przez ujawnienie przez Użytkownika hasła osobom trzecim.
  2. W przypadku podejrzenia możliwości ujawnienia hasła osobom trzecim, Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznej zmiany hasła na nowe za pośrednictwem Platformy ICTK lub skontaktowania się z ICTK na adres e-mail kontakt@ictk.pl.
  3. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za złamanie prawa bądź szkodę wywołaną jego działaniami na szkodę ICTK, w szczególności podaniem nieprawdziwych danych, ujawnieniem tajemnicy zawodowej, innej informacji poufnej lub tajemnicy przedsiębiorstwa, naruszeniem dóbr osobistych lub praw autorskich oraz praw pokrewnych.
  4. W przypadku zmiany adresu e-mail, danych kontaktowych, bankowych czy innych danych wymaganych dla realizacji Umowy, Użytkownik niezwłocznie powinien poinformować o tym ICTK za pośrednictwem e-mail kontakt@ictk.pl.

8. REKLAMACJE

  1. Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji na funkcjonalność Platformy ICKT oraz świadczonych za jego pośrednictwem Usług.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. oznaczenie składającego reklamację (imię, nazwisko lub nazwę, adres zamieszkania lub siedzibę oraz adres e-mail),
    2. przedmiot reklamacji,
    3. okoliczności uzasadniające reklamację,
    4. oczekiwany sposób rozstrzygnięcia sprawy.
  3. Reklamację można złożyć na adres e-mail kontakt@ictk.pl lub pocztą tradycyjną na adres siedziby ICTK.
  4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia dla prawidłowego jej rozpatrzenia, przed rozpatrzeniem reklamacji ICTK zwróci się do Użytkownika poprzez podany adres e-mail o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie i terminie.
  5. ICTK rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres zamieszkania lub e-mail podany przez Użytkownika.
  6. W przypadku gdy pomiędzy ICTK a Użytkownikiem dojdzie do konfliktu, Użytkownik ma możliwość skorzystania z alternatywnych w stosunku do postępowania sądowego sposobów rozwiązywania sporów, w szczególności poprzez mediację, koncyliację lub arbitraż (sąd polubowny). Lista instytucji, do których Użytkownik może się zwrócić o rozstrzygnięcie sporów znajduje się tutaj: https://uokik.gov.pl/rejestr_podmiot_uprawnionych.php.
  7. Użytkownik może też skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  8. Jeżeli Użytkownik nie zdecyduje się na skorzystanie z powyżej opisanych metod, wszelkie spory powstałe pomiędzy Użytkownikiem a ICTK będą rozstrzygane przez sąd, którego właściwość powinna zostać ustalona zgodnie z obowiązującymi przepisami.

9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ICTK

  1. ICTK ponosi odpowiedzialność względem Użytkownika za funkcjonowanie Platformy ICTK i dostęp do Usług.
  2. ICTK nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane niewłaściwym korzystaniem przez Użytkownika z Platformy ICTK lub Konta, a w szczególności z powodu:
    1. Siły Wyższej;
    2. działań osób trzecich (np. cyberatak, przerwa w dostawie prądu, łącza telekomunikacyjnego);
    3. działań Użytkownika lub Specjalisty (np. nieodpowiedni sprzęt);
    4. awarii prądu lub łączności.
  3. ICTK nie ponosi odpowiedzialności również za jakiekolwiek szkody spowodowane ograniczeniem lub przerwą w dostępności do Platformy ICTK lub Konta, w szczególności z powodu:
    1. Siły Wyższej;
    2. działań osób trzecich (np. cyberatak, przerwa w dostawie prądu, łącza telekomunikacyjnego);
    3. działań Użytkownika lub Specjalisty (np. nieodpowiedni sprzęt);
    4. awarii prądu lub łączności.
  4. Użytkownik zobowiązuje się do poniesienia wszelkich konsekwencji prawnych powstałych w wyniku naruszenia swoich zobowiązań, takich jak zobowiązania wynikające z niniejszego Regulaminu, Kontraktu Terapeutycznego lub zobowiązań wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  5. ICTK nie ponosi żadnej odpowiedzialności za Sesje i inne działania Specjalisty, jak również za prawidłowe przeprowadzenie Sesji. Specjalista ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez jego Sesje lub przekazane przez niego informacje.
  6. Specjalista świadczy na rzecz Klienta usługi pomocy psychologicznej lub psychoterapeutycznej, a Klient przyjmuje do wiadomości, że dialog Specjalisty, który świadczy takie usługi z  Klientem nie ma na celu zastąpienia podejmowania samodzielnych decyzji przez  Klienta zgodnie z jego wolą.
  7. Informacje ujawnione przez Klienta podczas Sesji są poufne, a Specjalista zobowiązuje się do zachowania ich w tajemnicy zgodnie z zasadami prawa.

10. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Użytkownik ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, wysyłając ICTK oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na adres e-mail: kontakt@ictk.pl lub pisemnie na adres siedziby ICTK. Termin na odstąpienie od Umowy wynosi 14 dni od dnia jej zawarcia.
  2. Użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w przypadku, gdy:
    1. przedmiotem Umowy będzie dostęp do Treści cyfrowych, o ile wcześniej Użytkownik wyraził zgodę na udostępnienie tych treści przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy za pośrednictwem funkcjonalności Platformy ICTK, co wynika z art. 38 ust. 1 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta. Jeśli Użytkownik nie wyrazi zgody, o której mowa wyżej, dostęp do Treści cyfrowych uzyska dopiero po upływie 14 dni od dnia dokonania płatności;
    2. przedmiotem Umowy będzie Usługa psychologiczna lub psychoterapeutyczna, o ile wcześniej Użytkownik wyraził zgodę na to, że po spełnieniu świadczenia objętego Usługą psychologiczną lub psychoterapeutyczną nie będzie uprawiony do odstąpienia od umowy, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta.
  3. Jeśli oświadczenie o odstąpieniu zostanie skuteczne złożone przez Użytkownika, ICTK zwróci Użytkownikowi należność w terminie 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia, w sposób tożsamy w jaki Użytkownik zrealizował płatność.
  4. Powyższe postanowienia niniejszego artykułu mają zastosowanie, jeżeli Użytkownik zawiera Umowę jako Konsument.

11. PRAWA AUTORSKIE

  1. ICTK oraz wszystkie części składowe Platformy ICTK są przedmiotem praw własności intelektualnej ICTK, a w tym praw autorskich oraz praw własności przemysłowej i mogą stanowić zastrzeżone znaki towarowe lub wzory przemysłowe.
  2. W związku z tym Użytkownik nie jest uprawniony do ich kopiowania, reprodukowania lub rozpowszechniania, o ile nie otrzyma uprzedniej, pisemnej zgody ICTK na takie działania. W przypadku naruszenia, ICTK podejmie szereg działań mających na celu ochronę przysługujących mu praw.

12. DANE OSOBOWE

  1. Zasady dotyczące przetwarzania przez ICTK Danych osobowych określa Polityka Prywatności.
  2. ICTK wykorzystuje na stronie ICTK pliki Cookies. Zasady dotyczące plików cookies określa Polityka Cookies (zawarta w Polityce Prywatności).

13. ZMIANA REGULAMINU

  1. ICTK zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów, takich jak zmiana obowiązującego prawa czy modernizacja funkcjonalności Platformy ICTK.
  2. ICTK poinformuje o zmianie Regulaminu za pośrednictwem wiadomości e-mail na podany podczas Rejestracji adres na co najmniej 15 (piętnaście) dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
  3. Jeśli Użytkownik nie poinformuje ICTK o braku akceptacji zmian, po upływie wskazanego okresu Użytkownika obowiązuje Regulamin w nowej wersji.

14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin oraz Umowa z Użytkownikiem podlegają prawu polskiemu.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają właściwe przepisy prawa, w tym w szczególności Kodeks Cywilny oraz Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się nieważne lub nieskuteczne, nie będzie to miało żadnego wpływu na ważność lub skuteczność pozostałych postanowień Regulaminu.
  4. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  5. Regulamin obowiązuje od dnia 3 lutego 2024 roku.